Comunicat de nomenaments

Data: 16 / juliol / 2019
Avui, festa de la Mare de Déu del Carme, el bisbe Agustí Cortés informa dels nous nomenaments a la diòcesi

Nomenament parroquial - Vicaria del Llobregat

• Mn. Mario Pardo Hernansanz. Vicari de les parròquies de Santa Maria i Crist Salvador de Martorell

Altres nomenaments

• Mn. Antoni Fernández García. Vicari Judicial del Tribunal Eclesiàstic de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat
  • Mn. Albert Sols Lúcia. Jutge auditor del Tribunal Eclesiàstic de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.
  • Mn. Ramon M. Bosch Vendrell. Delegat Episcopal de Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat.
  • Sr. Juan Antonio Rodríguez Reyes i Sra. Maite Canut Álvarez. Delegats diocesans de Família i Vida.
  • Mn. Juan Antonio Vargas Salas. Consiliari de la Delegació de Família i Vida.
  • Sra. Mª Pilar Lozano Ferrer. Directora del Secretariat d’animació bíblica de la pastoral de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

L’únic nomenament parroquial és el de Mn. Mario Pardo, el darrer prevere ordenat a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat i que fins ara era el vicari de la Parròquia de Sant Joan, a Sant Joan Despí.

La resta de nomenaments corresponen a altres funcions i serveis de l’organigrama diocesà.
     Mn. Antoni Fernàndez substitueix en el càrrec a Mn. Albert Sols Lúcia, que ha estat el primer Vicari Judicial de la nostra diòcesi. Ara, Mn. Sols ha estat nomenat jutge auditor del Tribunal Eclesiàstic. Aquest relleu es farà efectiu el proper 13 de setembre, en un acte a la Casa de l’Església, amb la professió de fe i el jurament de fidelitat al càrrec de tots dos.
     Mn. Anton Roca era des de novembre 2014 el delegat episcopal de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Ara aquest servei el realitzarà Mn. Ramon M. Bosch, que és rector de Santa Maria de Piera.
     Des de l’inici de la diòcesi, el matrimoni que ha estat al capdavant de la Delegació de Família i Vida és el format per Josep Maria Guardiola i Dolors Ripollès, de Sant Vicenç dels Horts. Ara prenen el relleu el matrimoni Juan Antonio Rodríguez i Maite Canut, de la Parròquia de Sant Josep Obrer, de Sant Boi de Llobregat. Com a sacerdot consiliari s’incorpora a aquesta Delegació Mn. Juan Antonio Vargas, en lloc de Mn. Joan Ramon Bullit.
     Al mes d’octubre de 2018 va morir sobtadament el Sr. Javier Velasco, reconegut biblista i coordinador del Secretariat d’animació bíblica de la pastoral de la nostra diòcesi. Per procedir a la seva substitució, el passat 23 de maig el bisbe Agustí va signar el nomenament de la Sra. Mª Pilar Lozano com a nova directora del Secretariat, del que ja formava part. Ella també és la representant de l’Arxiprestat de Sant Boi de Llobregat al Consell Pastoral Diocesà.

En realitzar aquests nomenaments, el bisbe Agustí confia que la personal dedicació de tots ells i elles i la seva generosa disponibilitat esdevindran un bé per la vida i el servei pastoral de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.