Bruguers – Sant Boi de Llobregat.

El Consell Pastoral de l’Arxiprestat de Bruguers ha organitzat un curset sobre alguns punts de la Doctrina Social de l’Església, per conèixer i discernir l’espiritualitat que hi brolla. Col·laboren en la realització del curset l’Escola Diocesana de Teologia, la Vicaria episcopal del Llobregat i la Parròquia de Santa Maria de Castelldefels, on es realitzaran les sessions, un dissabte al mes, de les 10h a les 13h.
Preneu nota:

• 29 de febrer. Introducció bàsica a la Doctrina Social i aprofundiment sobre la justícia laboral. Amb el Sr. Ramón Enric Carbonell, director de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.
  • 28 de març. Sobre la pau. Amb la Sra. Glòria Vendrell, secretària de l’Escola Diocesana de Teologia.
  • 25 d’abril. Sobre el dret dels pares a l’educació dels fills. Amb Mn. Joan-Pere Pulido, secretari general de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

A l’Arxiprestat de Sant Boi de Llobregat, al llarg de tres dissabtes, cada quinze dies, s’han programat unes xerrades formatives entorn l’objectiu diocesà d’aquest any. Cada vegada, en una parròquia de la ciutat, però sempre de les 12h a les 13h.
Preneu nota:

• 29 de febrer, a la Parròquia de Sant Antoni Maria Claret. “Escoltar i viure des de la Paraula de Déu”, a càrrec de Pilar Lozano, directora del Secretariat d’Animació Bíblica de la Pastoral.
  • 14 de març, a la Parròquia de Maria Auxiliadora. “Què vol dir convertir-se?”, a càrrec del P. Miguel Ángel Calavia, sdb, rector de la parròquia.
  • 28 de març, a la Parròquia Mare de Déu de Montserrat. “Testimonis de l’Evangeli de cada dia”, a càrrec de Mn. Joan Peñafiel, vicari episcopal del Llobregat.