Escola Diocesana de Teologia

La societat en que vivim fa palesa la necessitat i urgència d’ajudar els cristians de la nostra diòcesi a sostenir una fe viscuda, però amb una manca de formació que posa en perill aquesta mateixa fe o la orienta vers un fideisme (creure qualsevol cosa sense entendre el que es creu). D'aquí neix l'Escola Diocesana de Teologia. A QUI VA ADREÇADA? En un primer nivell, divulgatiu, a: • Creients de Parròquies, Arxiprestats, Vicaries... • Catequistes (de nens, de joves, d’adults, de família..) mestres de religió, visitadors de malalts, voluntaris de Caritas, • Grups i moviments... • Delegacions diocesanes. En un segon nivell, més acadèmic, a: • Tots els qui perquè han descobert la bellesa de la teologia o com a preparació a un ministeri o servei dins una comunitat, desitgen un ensenyament sistemàtic o optar a un grau acadèmic en teologia.

Director:

Mn. Joan Peñafiel Maireles