junio 2022

1
2
  • Reunió del Consell Presbiteral
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Josep Obrer amb les comunitats neocatecumenals de la Diòcesi que han finalitzat el camí.
3
  • Reunió del Consell Episcopal
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Pere i confereix el sagrament de la confirmació.
4
  • Sessió de formació. Associació i Democràcia.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia Sant Esteve i confereix el sagrament de la Confirmació.
5
  • Diumenge de Pentecosta
  • Jornada de l'Acció catòlica i de l'Apostolat seglar
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Santa Maria de la Geltrú, de Vilanova i la Geltrú i confereix el sagrament de la confirmació.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la catedral en la Festa de la Pentecosta i confereix el sagrament de la confirmació a adults
6
7
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • El bisbe Agustí participa en la XXVII trobada de bisbes teòlegs. La llibertat religiosa i la presència de l’Església en l’espai públic. Edifici Sedes Sapientiae, Madrid.
8
9
10
  • Reunió del Consell Episcopal
  • Delegació d'Ensenyament. Trobada pedagògica "Cafè dels divendres"
11
  • Assemblea de cloenda de la fase diocesana de les diòcesis de la Conferència Episcopal Espanyola.
  • CAMÍ SINODAL. Trobada de cloenda del treball del Sínode. Arxiprestat de Sant Boi de Llobregat
  • Confirmacions a la Parròquia de Santa Margarida i el Monjos.
12
  • Jornada pro orantibus
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Vicenç Màrtir i confereix el sagrament de la Confirmació.
13
  • Càritas diocesana. Trobada voluntaris i professionals projectes llengua
  • Curs de l'ISCREB a Sant Boi de Llobregat. Assignatura “Història de l’Església II”, a càrrec del Llic. Diego Solà. Lloc: Parròquia Sant Josep Obrer.
14
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • Trobada de final de curs de preveres i diaques.
  • Vida Creixent. Reunió i final de curs
15
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia en la inauguració del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, de Sant Joan de Déu, en Esplugues de Llobregat.
  • Reunió Equip de Pastoral Obrera
16
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • El bisbe Agustí presideix la reunió plenària del Secretariat Interdiocesà de Santuaris (SIS) de la Tarraconense.
17
  • Càritas diocesana. Reunió de territoris i programes
  • Seminari. Celebració de final de curs
18
  • Reunió del Consell Pastoral Diocesà
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes, on confereix el sagrament de la confirmació.
19
  • Corpus Christi
  • El bisbe Agustí presideix l’Eucaristia del Corpus Christi i benedicció
20
  • Jornades d'Estiu de Consiliaris del Moviment MCECC. Com acompanyem l’espiritualitat al lleure
  • El bisbe Agustí visita i presideix l'Eucaristia en les Jornades d'Estiu de Consiliaris del Moviment MCECC. Com acompanyem l’espiritualitat al lleure
21
  • El bisbe Agustí presideix la reunió del Consell diocesà per als assumptes econòmics.
  • El bisbe Agustí presideix la reunió del Col·legi de Consultors.
22
  • X Trobada Mundial de les famílies. Roma i diòcesis
  • El bisbe Agustí presideix la reunió conjunta de final de curs d'Arxiprestos
23
  • X Trobada Mundial de les famílies. Roma i diòcesis
  • Hospitalitat de Lourdes. Pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes (França)
  • El bisbe Agustí assisteix i beneeix la nova seu territorial de Càritas del bisbat de Sant Feliu de Llobregat, al Baix Llobregat-Nord. Presentació oficial de la memòria de l’any 2021.
24
25
  • X Trobada Mundial de les famílies. Roma i diòcesis
  • El bisbe Agustñi presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Baldiri de Sant Boi de Llobregat amb l'Admissió a ordes dels Sr. Toni Oia i Sr. Felip Solé, candidats diaconat permanent.
26
  • X Trobada Mundial de les famílies. Roma i diòcesis
  • Clausura de la X Jornada Mundial de les Famílies. El bisbe Agustí presideix la Trobada diocesana en al cloenda de l’any de la Família "Amoris Laetitia". Parròquia Sant Pere, de Sant Pere de Ribes.
27
  • Càritas diocesana. Sessió de formació AEBALL.
  • El bisbe Agustí presideix la reunió del Consell de Càritas diocesana
28
29
  • El bisbe Agustí presideix la reunió de final de curs de delegats.
30