septiembre 2022

LunMarMiéJueVieSábDom
1
  • JORNADA MUNDIAL DE PREGÀRIA PER LA CURA DE LA CREACIÓ: Escolta la veu de la creació.
2
3
4
5
  • Càritas diocesana. Trobada formativa SGQ
6
7
  • Inici de curs del Seminari Conciliar de Barcelona
8
9
10
  • El bisbe Agustí presideix la reunió de delegats de Família i Vida de la CET
11
12
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Catedral en el 18è aniversari de l'inici del seu ministeri episcopal a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat
13
  • Reunió de Vida Creixent
14
  • JORNADA DE PREGÀRIA PER LA PAU A UCRAÏNA
  • Delegació d'Apostolat Seglar. Reunió de l'Equip de Pastoral Obrera
15
16
  • Reunió del Consell Episcopal
  • Delegació de catequesi. Reunió amb els coordinadors arxiprestals.
17
18
  • JORNADA MUNDIAL DEL TURISME
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia en l'aplec de Santa Maria de Cervelló i en l'aniversari dels 100 anys de la reconstrucció del temple de Santa Maria, per l'equip de l'arquitecte modernista Josep Puig i Cadafalch.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia de cloenda de la fase diocesana del Sínode de Bisbes: Per una Església sinodal: comunió, participació i missió, a la Basílica de la Sagrada Família, de Barcelona
19
20
  • Reunió de l'Equip de la Delegació de Pastoral Vocacional.
21
  • Reunió de la Delegació de Pastoral de la Salut
22
  • Hospitalitat de Lourdes. Pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes (França)
  • LEFEBVRE ALEJANDRO 689117898 - DIOCESIS SANT FELIU
23
24
  • El bisbe Agustí concelebra en l'Ofici Pontifical en motiu de la Solemnitat de Mare de Déu de la Mercè.
25
  • JORNADA MUNDIAL DEL MIGRANT I DEL REFUGIAT
  • XXVI Trobada de Cossos de Portants de Catalunya. El bisbe Agustí presideix el Viacrucis i l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Genís, de Torrelles de Foix.
26
  • Càritas diocesana. Jornada formació gestió emocional
27
  • Càritas diocesana. Jornada de formació gestió emocional
28
  • Càritas diocesana. Curs de cuina mediterrànea.
  • Reunió d’inici de curs d’arxiprestos
29
  • Càritas diocesana. Trobada d'inici de curs educadors de reforços educatius.
30
  • Càritas diocesana. JORNADA INSTITUCIONAL.
  • Trobada d'inici de curs dels treballadors/res de la Cúria diocesana, al Santuari de la Mare de Déu de Montserrat