septiembre 2021

LunMarMiéJueVieSábDom
1
  • Temps de la Creació 2021: Jubileu per la Terra. ¿Una casa per a tots? Renovant l'Oikos de Déu.
2
3
4
  • Jornada de formació sobre el Testament Vital. Organitzat per les delegacions de Pastoral de la Salut i Família i Vida.
5
6
  • Inici de curs. Seminari
7
8
9
  • Trobada d'inici de curs dels seminaristes de Sant Feliu de Llobregat amb el bisbe Agustí
10
  • Trobada d'inici de curs dels treballadors de la Cúria diocesana
11
12
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia Sant Josep Obrer i confereix el sagrament de la Confirmació.
  • El Bisbe Agustí presideix l'Eucaristia en l'aniversari de la creació de la Diòcesi i inici del ministeri episcopal.
13
14
  • Reunió de Vida Creixent
15
16
  • Reunió de delegats de missió de Catalunya
17
18
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia de la celebració del 20è aniversari de la Hermandad del Santo Cristo de la Agonía, de Sant Boi de Llobregat.
19
  • Jornada Mundial del Turisme
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia en la Parròquia de Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts, en la presa de possessió Mn. Javier Ojeda, com a rector.
20
21
  • Reunió telemàtica de delegats de Pastoral vocacional de la CET
  • Pastoral del Lleure. Reunió equip
22
  • Reunió Delegació de Pastoral Vocacional
23
24
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia de la festa de la Mare de Déu de la Mercè, Patrona de la Província Eclesiàstica de Barcelona
  • Seminari. Admissió a ordes.
25
26
  • 107a Jornada Mundial del Migrant i del Refugiat. CAP A UN NOSALTRES CADA VEGADA MÉS GRAN
27