Dues cites dels propers dies així ho demostren:

• La Jornada Interdiocesana d’Apostolat Seglar té lloc el proper dissabte 20 de febrer, de les 10h a les 12h en format telemàtic. Organitzada per la Comissió Interdiocesana d’Apostolat Seglar de la Tarraconense, va adreçada especialment a aquelles persones que tenen responsabilitats en el seu moviment o acompanyen grups en diferents entitats laicals. El tema de la Jornada és Acompanyar la llibertat en Crist. L’acompanyament comunitari”: en jornades anteriors s’ha parlat de l’acompanyament personal però ara ha semblat oportú completar aquest tema fent referència a l’acompanyament de grup, fer comunitat. Per participar-hi, cal omplir el formulari que es pot trobar al web https://www.ja.cat/CIAS2021
  •  Trobada virtual per l’aniversari de #Laicos2020. Divendres 19 de febrer, a les 19h se celebra la trobada Revivir el Congreso para reavivar el proceso  un any després del Congrés de Laics “Pueblo de Dios en salida”. L’organitza la Comissió Episcopal de Laics, Família i Vida de la CEE, és gratuït, però cal registrar-se fent click aquí.  Comptarà amb les intervencions de l’Isaac Martín, delegat d’Apostolat Seglar de Toledo, membre de la comissió executiva i de continguts del Congrés de Laics i del Consell Assessor de Laics; la jove cordobesa Pilar Rodríguez-Carretero, responsable Nacional de Joves de Cursets de Cristiandat i membre de la comissió executiva i de logística i organització del Congrés de Laics; David Roces, jove d’Acció Catòlica General d’Oviedo; i Isaberl García, membre de Vida Creixent.