Sant Feliu de Llobregat va acollir, el 13 d’abril passat,  la Trobada diocesana d’adolescents i joves del nostre bisbat. Enguany, en format de tarda, prop d’una vuitantena d’adolescents i joves d’arreu del territori diocesà es van aplegar sota el lema: Cridats a ser Poble! Tant el lema com el fet de celebrar-ho a Sant Feliu de Llobregat, tenia una triple finalitat: els 500 aniversari de la parròquia de Sant Llorenç, els 20 anys del nostre bisbat i l’Objectiu diocesà.

La trobada va començar a la Casa de l’Església, casa de tots. Amb la salutació inicial, el nostre bisbe Agustí Cortés, acompanyat del nou delegat de pastoral amb joves del nostre bisbat, Mn. Josep Sellarés, va expressar l’alegria de poder acollir, en aquell indret, els adolescents i joves vinguts d’arreu del nostre bisbat. El nostre prelat, es proposava de viure, durant la tarda, tres grans moments que servien per plantejar-nos tres preguntes: on som cridats, a què som cridats i qui ens crida.

La trobada va acabar amb l’Eucaristia, presidida pel bisbe Agustí i concelebrada per altres preveres de la diòcesi. Durant l’homilia, el bisbe Agustí Cortés, va animar els joves a no tenir por, a deixar-se interpel·lar per la crida del Senyor i a seguir-lo.

Et recomanem