Les Obres Missionals Pontifícies llancen la Primera Cursa Virtual pel DOMUND, per a col·laborar amb les missions i els missioners.

La forma de participar és senzilla: La inscripció es realitza al web del DOMUND, escollint un equip, d’entre els sis protagonistes del  vídeo de l’DOMUND . Cal omplir unes dades personals i triar la distància que es desitja recórrer. Es pot caminar o córrer 3 o 5 quilòmetres. Per als més entrenats i valents també hi ha la possibilitat de recórrer 10 kms. Aquesta iniciativa té un preu solidari de 5 €, tot i que es pot donar més si un ho desitja. Un cop inscrit, es rebrà un dorsal personalitzat amb el nom.

“L’esdeveniment” virtual es celebrarà el cap de setmana del Domund, 17 i 18 d’octubre, i es podran compartir els resultats en les xarxes socials utilitzant el hashtag #CorreporelDomund. Es tracta d’una forma senzilla de caminar o córrer, amb els batecs del cor al ritme dels missioners, que un dia van emprendre el camí… cap als altres.