Com a Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat no es realitza en aquest mes de juny un acte de cloenda de la etapa diocesana del Sínode, sinó que s’ha apostat per un moment de celebració que marqui un punt i seguit en el camí de sinodalitat que estem cridats a continuar vivint i encarnant a la nostra Església.

Aquesta celebració, amb accent de peregrinació diocesana, tindrà lloc el diumenge 18 de setembre, a les 18h, a la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona, lloc emblemàtic i de referència per a tot el poble de Déu que camina a la Província Eclesiàstica de Barcelona, és a dir, les diòcesis de Barcelona, Terrassa i Sant Feliu de Llobregat.

Al voltant d’una eucaristía, presidida pel bisbe Agustí Cortés, el Poble de Déu que camina al Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, s’aplegarà per acollir el treball diocesà del Sínode que s’ha realitzat des d’octubre 2021, i identificar les línies d’actuació que poden guiar en continuïtat durant el proper curs la vida de l’Església a la nostra diòcesi.

L’accés a la celebració a la Sagrada Família es realitzarà amb entrades. La distribució d’aquestes entrades es coordinarà per arxiprestats; si esteu interessats a participar-hi, demaneu informació a la vostra parròquia i inscriviu-vos ABANS DEL 24 DE JULIOL.

L’acte també es podrà seguir en directe via streaming des de sagradafamilia.cat i des d’aquest web.

Et recomenem