Skip to content

Bon Nadal 2025

Amb la felicitació de Nadal del bisbe fra Xabier, des del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat , desitgem un Bon Nadal ple de pau i amor.

L’amor cristià supera qualsevol barrera, acosta als llunyans, reuneix els estranys, familiaritza als enemics, travessa abismes humanament insuperables, penetra en els racons més ocults de la societat. Per la seva naturalesa, l’amor cristià és profètic, fa miracles, no té límits: és per a l’impossible. L’amor és abans de res un mode de concebre la vida, un mode de viure-la. Doncs bé, una Església que no posa límits a l’amor, que no coneix enemics als quals combatre, sinó només homes i dones als quals estimar, és l’Església que el món necessita avui. Dilexi te, n. 120

Imatge del Retaule de la Mare de Déu i Sant Jordi. Lluís Borrassà (ca. 1400). Església de Sant Francesc d’Assís (Vilafranca del Penedès)