L’últim dimecres del mes de juny, dia 29, va tenir lloc la reunió conclusiva del curs del bisbe Agustí amb els delegats diocesans. Al començar la reunió el bisbe Agustí va emmarcar la finalitat de la trobada: compartir una mirada, des de les pròpies delegacions, al curs que acaba i en funció de l’any proper. Amb aquest to, els delegats van anar expressant les seves impressions globals sobre la marxa de les respectives delegacions, incloent en les seves intervencions les referències a la vivència de la fase diocesana del sínode en curs sobre la comunió, participació i missió.

La posada en comú va començar pels delegats de Família i Vida, que acabaven de tornar de Roma, de la X Trobada Mundial de les Famílies. Van poder compartir “en calent” aquesta experiència eclesial universal, que venia a concloure l’Any de la Família Amoris Laetitia, fent també esment a la celebració diocesana que va tenir lloc a Sant Pere de Ribes.

Durant l’exposició dels diversos delegats, el bisbe Agustí va anar intervenint, posant en evidència algunes reflexions o llançant preguntes per aprofundir algunes pistes. Les idees a destacar al final de la reunió es van aglutinar entorn aquests punts:

• els processos de formació,
  • la comunicació interna,
  • la vocació cristiana i les vocacions particulars,
  • la col·laboració entre diferents àmbits pastorals.

Et recomenem