UMAS és l’asseguradora líder i referent en l’àmbit de les Esglésies diocesanes, congregacions religioses, entitats caritatives i socials, residències, centres docents, associacions de fidels, etc. Va néixer fa més de 40 anys i col·labora amb la tasca social de totes aquestes institucions, emparant les seves necessitats asseguradores, aplicant part dels seus beneficis a la consolidació de la seva activitat i tractant de millorar contínuament els serveis i productes que posen a disposició dels mutualistes.

La Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat i les seves parròquies són mutualistes d’UMAS, amb la qualcosa estan coberts per aquesta entitat asseguradora en la gestió dels riscos propis de la diversa activitat que l’Església desenvolupa tant a l’interior com a l’exterior d’immobles com ara temples, cases rectorals, salons parroquials, cases de colònies, fundacions, centres d’esplai, etc.

En aquest 2022, i després dels dos darrers anys en què, per motius de prudència i seguretat, es van realitzar les assemblees anuals a través d’internet, es realitzarà l’Assemblea general ordinària de manera presencial, a la seu de la Universitat Pontifícia de Comillas (Madrid), el proper 22 de juny, a  les 17h en primera convocatòria i a les 18h en segona convocatòria, essent aquesta darrera l’hora estimada per al començament de l’Assemblea. Tanmateix, i amb el desig de continuar arribant a la major quantitat possible de mutualistes, UMAS ha decidit retransmetre l’Assemblea també en streaming. Els interessants a seguir-la a través d’internet han de sol·licitar l’accés per a la retransmissió escrivint al correu electrònic asambleaumas@umas.es

Et recomenem