UMAS, nascuda ja fa més de 40 anys, s’ha convertit en l’asseguradora líder i referent en l’àmbit de les Esglésies diocesanes, congregacions religioses, entitats caritatives i socials, residències, centres docents, associacions de fidels, etc. Col·labora amb la tasca social de totes aquestes institucions, emparant les seves necessitats asseguradores, aplicant part dels seus beneficis a la consolidació de la seva activitat i tractant de millorar contínuament els serveis i productes que posen a disposició dels mutualistes.

La Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat i les seves parròquies són mutualistes d’UMAS, amb la qualcosa estan coberts per aquesta entitat asseguradora en la gestió dels riscos propis de la diversa activitat que l’Església desenvolupa tant a l’interior com a l’exterior d’immobles com ara temples, cases rectorals, salons parroquials, cases de colònies, fundacions, centres d’esplai, etc.

Properament, dimecres 16 de juny, UMAS celebrarà la seva Assemblea anual de Mutualistes, que es desenvoluparà en modalitat telemàtica a partir de les 17h, en primera convocatòria, i de les 18h, en segona convocatòria. Les dades per a la participació en la mateixa es troben en la imatge d’aquesta notícia.