El passat dimecresamb motiu de la festa del patró dels preveres, Sant Josep Oriol, va tenir lloc la missa a la capella de la Residència Sacerdotal que porta el seu nom i que acull els sacerdots jubilats de les diòcesis de Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa. 

Durant l’homilia, el bisbe Sergi Gordo, va destacar les principals dimensions del patró de la casa. Va fer èmfasi en el fet que fou un home espiritual en cos i ànimaamb un esperit missioner i pare d’una església oberta a totsespecialment als pobres.  

En acabar l’eucaristia, a la qual no van poder assistir els bisbes de Terrassa i Sant Feliu de Llobregat, els bisbes Javier Vilanova i Sergi Gordo van passar a presidir el dinar que va posar fi a aquesta celebració en honor al patró. 

Et recomenem