Els admesos als ordes, amb les seves esposes i el bisbe Agustí

Les comunitats parroquials de Sant Andreu de la Barca, de Cervelló, de Santa Maria de Sales, a Viladecans, i de Sant Pere, a Gavà van fer-se presents en aquest darrer temple parroquial divendres passat dia 3 de desembre, per acompanyar els futurs diaques Santiago B. Collantes, Manuel Arnedo, Francisco González i Antonio J. Herrera.

El bisbe Agustí, en la seva homilia, va destacar que la crida a fer present el Crist Servidor en la comunitat, ha de portar esperança al nostre món que l’ha perdut a causa de la situació provocada per la pandèmia i que el porta a viure tancat i amb por.

Després de l’homilia els quatre candidats varen manifestar públicament el seu desig de consagrar-se al servei de Déu i dels homes, com a resposta a la crida del Senyor i, amb la benedicció, varen ser admesos com a candidats al diaconat.