Amb el lema “Per la família i la vida”, el bisbat de Sant Feliu de Llobregat i el de Barcelona van convocar, el diumenge 7 d’abril passat, una jornada festiva familiar a l’escola ‘Maristes La Immaculada’ de Barcelona. De la nostra diòcesi van assistir-hi famílies de diferents poblacions que van compartir la fe i van gaudir d’un dia ple d’emocions i sorpreses.

La jornada familiar interdiocesana es va iniciar al teatre de l’escola Maristes La Immaculada de Barcelona. Es van aplegar unes 400 persones, entre els quals hi havia una representació de la nostra Delegació Diocesana de Família i Vida. Tal com ens ha explicat el delegat de família i vida, en Juan Antonio Rodríguez, “van gaudir dels tallers amb tots els membres de la família: el llenguatge de l’amor, seguidament d’una xocolatada i d’un magnífic espectacle-testimoni del malabarista Paul Ponce, titulat: “El malabarista de Déu”.

El testimoni del malabarista Paul Ponce va posar punt final als tallers. Seguidament, la jornada es va cloure amb la celebració de l’Eucaristia que va presidir el bisbe auxiliar de Barcelona, David Abadias. El grup responsable de l’animació musical fou el Hakuna.

Et recomanem