> 2012 > 2013 > 2014 > 2015 > 2016 > 2017

Enamora't! - Trobada Diocesana d'Adolescents i Joves

La “Trobada diocesana d’adolescents i joves” és la trobada anual de la pastoral juvenil de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Sota la denominació de “pastoral juvenil” s’hi engloba totes les accions que realitza l’Església catòlica vers els adolescents i joves i rau, també en ella, la cura perquè els individus d’aquest sector de la població trobin espais on puguin cercar el seu creixement com a persones i com a cristians. La realització d’aquesta acció no es du a terme únicament des de les parròquies i els arxiprestats sinó que, també, es desenvolupa des dels Centres d’Esplai i l’Escoltisme, l’Acció Catòlica, les Escoles Cristianes, les famílies, els moviments apostòlics de les congregacions religioses, les experiències de servei i voluntariat i en d’altres realitats eclesials.

DESTINATARIS

L’edat dels destinataris de la Trobada comprèn entre els 13 i els 18 anys (és a dir, a partir de primer d’ESO) i provenen d’arreu del territori abans descrit. Fruit de la naturalesa acollidora de l’acte, en aquesta convocatòria responen joves, de tots els nivells culturals, socials i econòmics. Són adolescents i joves amb qui hi ha una relació al llarg del curs ja que, la majoria, formen part d’alguna de les plataformes o àmbits d’acció pastoral.
És per aquest motiu que alguns dels que hi participen també són joves que acompanyen a grups o adults que actuen com a responsables d’aquests.

EL LLOC DE LA TROBADA

Aquest any ens acollirà la població de Sant Sadurní d’Anoia.
La Benvinguda i la pregària final es faran a la Parròquia de Sant Sadurní (Pl. Doctor Salvans, núm. 1) i al llarg de la tarda ens traslladarem al Col·legi St. Josep (carrer Germans Sant Gabriel, núm. 2)

Una molt bona opció és venir amb Renfe. La línia que passa per St. Sadurní és la R4 i des de l’estació fins al punt de trobada són 11 minuts caminant.

LA TROBADA

Aquest curs la trobada serà el dissabte 4 de febrer de 2017, i tenim com a lema: “Enamora’t”. Partint d’aquest verb tant bonic intentarem descobrir com es viu la vida des de l’Amor, com es pot aprofundir en ell des d’una mirada nova.

15:30 hores. Obrim portes
15:30 hores. Acollida i inscripcions
16:15 hores. Benvinguda i presentació l’activitat de la tarda.
16:45 hores. Inici de l’activitat comuna
17:30 hores. Inici activitat per grups
19:00 hores. Berenar (l’aporta l’organització)
19:30 hores. Pregària