Felicitació de Nadal a la Cúria

Data: 23 / desembre / 2015
Moment per desitjar bones festes mútuament, entre el bisbe i els col·laboradors de la Cúria

Avui, 23 de desembre, coincidint amb l'aniversari d'ordenació presbiteral del bisbe Agustí Cortés, s'ha celebrat un senzill acte de felicitació del Nadal a la Casa de l'Església, amb la presència dels treballadors i representants de les delegacions diocesanes i els diversos consells diocesans.

En nom de tots, el delegat diocesà per a la Pastoral de la Salut, Mn. Xavier Sobrevia, ha felicitat el Nadal al bisbe Agustí, al mateix temps que ha repassat la vida diocesana i social en aquest any que estem a punt d'acabar.

El bisbe Agustí, ha donat les gràcies no només per la felicitació sinó per la tasca que desenvolupa tot l'equip humà de la Cúria i ha acabat amb aquestes paraules: "Us felicito de tot cor i em felicito per tenir-vos aquí".

Com a present de Nadal se li ha ofert al bisbe Agustí un llibre atles históric del Concili Vaticà II.
L'acte ha acabat amb un pica pica de germanor al menjador de la Casa de l'Església.

Envia