Noticies

Visita nadalenca del bisbe Agustí i els seminaristes als germans de Sant Joan de Déu

Data: 23 / desembre / 2015
Crònica feta pels germans hospitalaris

A proposta del bisbe Agustí vam rebre al Parc Sanitari Sant Joan de Déu la seva visita, juntament amb el seu secretari Mn. Joan Pere Pulido i cinc seminaristes de la diòcesi.

La trobada va tenir lloc el 22 de desembre al vespre. La primera visita va ser a l'Unitat d'Llarga Estada, on els residents i el personal van acollir amb goig els visitants. Es van cantar unes nadales davant el pessebre, amb la participació de tots els presents, es van fer fotografies amb el Sr. Bisbe i aquest els va lliurar personalment una felicitació nadalenca a cadascun. Així mateix es va fer una breu visita a la Unitat de Cures Pal·liatives a al mateix edifici.

En un segon moment, ja en la biblioteca dels germans, el Gmà. Santiago, Superior de la Comunitat, els va donar la benvinguda i va fer una presentació del centre. El Gmà. Ramon, a petició dels formadors, va impartir una xerrada sobre l'atenció espiritual i religiosa que s'ofereix al nostre centre segons el pla pastoral desenvolupat pel SAER (Servei d'Atenció Espiritual i Religiosa).

Finalment, van resar l'ofici de Vespres juntament amb la comunitat de germans, amb l'esquema oracional que els joves havien preparat. I per acabar vam compartir el sopar i els dolços nadalencs.

Agraïm aquesta deferència del nostre bisbe que a part de ser el nostre pastor diocesà gaudeix de la Carta de Germanor de l'Orde Hospitalari. Ell mateix ens va recalcar que la presència dels Germans de Sant Joan de Déu i les seves obres és molt significativa a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, ja que compta amb tres comunitats al seu territori: Sant Boi, Esplugues i Sant Vicenç. Un veritable patrimoni de caritat i d'hospitalitat per a l'església diocesana amb el qual tots vam sortir enriquits.

Envia