Felicitació de Nadal a la Cúria

Data: 23 / desembre / 2014
Coincidint amb el 43è aniversari d'ordenació sacerdotal del bisbe Agustí

Una cinquantena de persones, entre treballadors del bisbat, col·laboradors de les delegacions diocesanes, membres del Consell Pastoral Diocesà, arxiprestos, etc, es van aplegar a la Casa de l'Església el passat 23 de desembre a les 13h per felicitar-se recíprocament el Nadal, amb el bisbe Agustí.
Donat que estem celebrant l’Any de la Vida Consagrada, va ser el P. Josep Maria Henríquez, delegat d’aquest àmbit pastoral, qui va adreçar unes paraules al bisbe en nom de tots, recordant moments viscuts personalment pel nostre bisbe i com a diòcesi, des de l’anterior nadal.
El bisbe Agustí va agrair les paraules, i el regal d’una edició de les obres completes de Santa Teresa de Jesús, coincidint també amb l’Any Teresià.

Envia