Trobada nadalenca dels seminaristes diocesans

Data: 22 / desembre / 2014
Iniciativa de la Delegació de Pastoral Vocacional com a complement de l’itinerari formatiu dels seminaristes

Divendres 19 de desembre els seminaristes majors de la diòcesi van passar una tarda-vespre “d’immersió pastoral” en l’àmbit de les parròquies de Molins de Rei.
Mn. Xavier Aymerich, rector de Sant Miquel Arcàngel i també de Sant Bartomeu de la Quadra, va apropar-los a la realitat parroquial de la població, tenint present també el seu context sociocultural. Van visitar el temple de Sant Miquel, on van pregar junts les vesprés.
Durant el sopar de germanor amb el bisbe Agustí, Mn. Joan Soler, prevere jubilat adscrit a la parròquia principal de Molins, va compartir amb ells la seva experiència com a capellà, en clau vocacional i com a testimoni de tota una trajectòria de vida.

Envia

Sopar de germanor