Felicitació de Nadal a la Cúria diocesana

Data: 21 / desembre / 2012
Aquest migdia ha tingut lloc a la Casa de l'Església la felicitació de Nadal

Han participat d'aquest acte a la una del migdia tot el personal que treballa a la Casa de l'Església, a més de representants de les diverses institucions i consells diocesans.

Enguany, la felicitació de Nadal al bisbe i als presents ha estat a càrrec de Mn. Xavier Aymerich, delegat de Pastoral sagramental i litúrgia, tot convidant-nos a viure aquest Nadal de l'any de la Fe, que ha de ser una fe professada, celebrada, viscuda i pregada en el món i en el moment present, enguany marcat per la crisi ecònòmica i l'aprofundiment identitari que fa el nostre país.

El bisbe Agustí ha agraït aquesta felicitació i ha tancat l'acte amb una invitació a emmirallar la nostra realitat en la de la família humil i pobra de Natzaret.

A continuació hi ha hagut el brindis i un petit refrigeri al menjador de la casa de l'Església.

Envia

Mn. Xavier Aymeric felicitant el Nadal

Paraules finals del bisbe Agustí davant el naixement