Un nou diaca a la diòcesi

Data: 7 / novembre / 2017
Rafel Galofré i Casas, ecònom diocesà

Rafael Galofré i Casas ha estat ordenat com a diaca el passat 5 de novembre, a la Parròquia de Sant Vicenç Màrtir, de Sant Vicenç dels Horts, en una celebració molt participada, amb una àmplia representació de la comunitat cristiana parroquial, amb familiars, amics, seminaristes, aspirants i candidats al diaconat, diaques amb les seves esposes de tota la Província Eclesiàstica de Barcelona, religiosos i religioses i fidels en general.

L’ordenació anà a càrrec del bisbe auxiliar de Barcelona, Antoni Vadell, en nom del bisbe Agustí Cortés, que no va poder assistir-hi per una indisposició de salut. El bisbe Antoni, en la seva homilia, va subratllar especialment el sentit del ministeri de la Paraula de Déu, entre els diversos serveis propis del diaconat.

La celebració va estar molt ben preparada, amb una participació activa de la família de Mn. Rafael: la seva esposa i la seva filla, de 18 anys, van animar musicalment el moment de l’ofertori i el seu fill, de 13 anys, va fer d’escolanet. Al final de l’eucaristia, tots els assistents van compartir coca i beguda amb el nou diaca, com a signe de la joia compartida per l’ordenació.

Envia

Mn. Rafael Galofré, DP, amb la seva família i el bisbe Vadell