Afectuós comiat a les germanes dominiques

Data: 10 / juliol / 2017
En el marc de la celebració de final de curs a la Cúria

El passat divendres 7 de juliol va tenir lloc la celebració de final de curs a la Cúria. Ja sigui en començar el ritme del curs com quan acaba, abans de les vacances, és habitual una celebració amb tots els treballadors i voluntaris presents a la Cúria, des de Càritas Diocesana a l’Arxiu Històric, passant per les diverses delegacions diocesanes i el Tribunal Eclesiàstic. És un moment de confraternització entre tot el personal i també per donar-li gràcies a Déu i alhora encomanar la feina que des del cor del bisbat, al servei del bisbe, es porta endavant per a tot el Poble de Déu present a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

En aquesta ocasió s’afegia un element particular: el comiat i agraïment a la comunitat de les Germanes de la Caritat Dominiques de la Presentació de la Santíssima Verge, que des de la inauguració de la Casa de l’Església l’any 2010 ha residit a l’edifici, amb una presència de servei, testimonial i de pregària que, tant els treballadors i col·laboradors habituals com els assistents a trobades i reunions han pogut experimentar en primera persona.

Era present la germana Ángela Anta, provincial de la congregació, amb les germanes Maria Dolors García, Roser Rovira i Rosario Sendino, tot i que en aquests anys també han fet part de la comunitat les germanes Núria Torner, Núria Perxer i Trini Cabrera. Al final de l’eucaristia, cadascuna de les religioses presents actualment a la Casa va dirigir unes paraules als presents, evocant la seva vivència més profunda del temps transcorregut a Sant Feliu, experiència que s’entreteixeix amb la mateixa història de la diòcesi. La provincial, germana Ángela també va agrair l’acollida afectiva, concreta i espiritual, que les germanes sempre han sentit per part de tota la cúria i del bisbe Agustí en particular.
En començar el curs, després de les vacances, les germanes ja no hi seran presents, en tancar-se aquesta comunitat, i aniran destinades a altres comunitats de la congregació, a Barcelona i Badalona.

Envia