En dol pel nen mort a Vilanova

Data: 23 / juny / 2017
El bisbe Agustí expressa el seu dolor pels fets

En nom de tota l’Església diocesana, el bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Agustí Cortés Soriano, transmet el seu condol a la família amb aquestes paraules:

Ens afecta i ens dol la tràgica desaparició del nen de Vilanova esdevinguda ahir, com a tota la societat, perquè és tracta de la mort d’un infant, d’un innocent. S’hi sumen a més altres motius: d’una banda, la proximitat dels fets, que tenen lloc al territori de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat; d’altra banda la coneixença propera del nen i la seva família per part de Càritas.
Ens unim al condol a la família que ha expressat Caritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat a través de la seva nota, alhora que elevem les nostres pregàries pel nen difunt i per la seva família.

Envia