Enamora't!

Data: 7 / febrer / 2017
Un centenar de joves i adolescents a la Trobada diocesana

El passat dissabte 4 de febrer, a sant Sadurní d’Anoia, van aplegar-se un centenar de joves d’arreu del bisbat per celebrar una nova edició de la Trobada diocesana d’adolescents i joves. Hi havia joves de Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès, Sant Sadurní d’Anoia, Sant Llorenç d’Hortons, Capellades, Piera, Esparreguera, Abrera, Sant Andreu de la Barca, Sant Vicenç dels Horts, Viladecans i El Prat de Llobregat, que participen del grup de joves de la parròquia, o de la catequesi de confirmació, o del Centre d’Esplai, etc.
Durant aquella tarda, en la qual van estar acompanyats pels catequistes, preveres i pel bisbe Agustí, van aprofundir com concretar l’amor que Déu ens té, en un mateix, en els altres, en la natura i en la comunitat. Una trobada amb temps per anar en profunditat, per pregar, per celebrar i per fer festa.

Aquesta trobada és sempre un moment de visibilitat del jovent de la diòcesi, però el que realment importa és el camí que el jove realitza al grup de la parròquia, catequesi, esplai... i que l’ajuda a inserir-se a una parròquia o comunitat concreta. Per això, la Comunitat d’Acompanyants s’ofereix per donar un cop de mà als catequistes i animadors d’adolescents i joves. Us podeu posar en contacte amb ells a santfeliujove@bisbatsantfeliu.cat.
Com a propera cita en aquest camí d’acompanyament, diumenge 5 de març, de les 17 a les 20 hores, a la Casa de l’Església de sant Feliu de Llobregat, tindrem el recés de Quaresma i la Trobada amb aquells joves que han de rebre el sagrament de la Confirmació. Aquella tarda ens acompanyarà el grup de música de Tarragona “Canta la teva Fe”, que dinamitzaran i guiaran la pregària durant el recés. En aquest recés es pot participar d’entre els 14 als 25 anys. Altres activitats de la Delegació de Joventut les podeu seguir pels diversos canals de SantfeliuJove:

Envia

Album de fotos [+]