Refugiats i migrants amb drets

Data: 2 / desembre / 2016
Xerrada organitzada per Càritas Diocesana i el Bisbat de Sant Feliu de Llobregat

La situació, els drets i la dignitat de les persones migrants i refugiades és la temàtica que s'aprofundirà dimecres 14 de desembre, a les 18.30h, en un acte de sensibilització a l'auditori de la Casa de l'Església, seu del Bisbat de Sant Feliu i Càritas Diocesana
La intervenció central anirà a càrrec de la Germaneta Rosaura de Jesús, membre de la Congregació de les Germanetes de Jesús del Pare Foucauld, que durant aquests darrers 3 anys ha treballat per a fer possible la fundació d'una fraternitat a Ceuta, on la tragèdia dels immigrants i refugiats és un crit i una forta interpel·lació per a tots.
A l'acte assistiran el bisbe de Sant Feliu, Agustí Cortés, i el director de Càritas Diocesana, Joan Torrents.

14 desembre 2016
18.30h
Auditori de la Casa de l'Església
Carrer d'Armenteres 35