Delegacions diocesanes

Delegat

Delegació de Pastoral de Santuaris, Peregrinacions i Turisme

La seva funció principal és tenir informats els rectors dels diversos santuaris del nostre bisbat i de les trobades anuals que prepara el Secretariat Interdiocesà de Santuaris, de cara als rectors i laics que hi col·laboren tant de Catalunya com de les Illes, en les quals es tracten i reflexionen temes en relació amb l’acolliment i l’espiritualitat pròpia dels santuaris. El delegat informa també als rectors de la trobada nacional anual i els facilitat el material que s’ha utilitzat per treballar.

La delegació pot facilitar textos litúrgics de cara a celebracions amb diversos idiomes, a petició dels rectors que ho demanin, igual que uns tríptics en els quals hi ha una salutació del nostre bisbe adreçada als turistes que ens visiten.

Lectures de la missa en diverses llengües

Cicle A
  Cicle B