Delegacions diocesanes

Delegat

Trobada Missionera de Joves 2017

Les Obres Missionals Pontifícies, en col•laboració amb la Comissió Episcopal de Missions, i a través del Consell de joves convoca a tots els joves interessats a participar en aquesta Trobada Missionera del 21 al 23 d'abril a la Casa d'Exercicis Sant Josep a l'Escorial (Madrid).

Va dirigida als joves amb l'objecte de dedicar un espai i un temps a reflexionar sobre la dimensió missionera en la vida del cristià. Reflexió que porta al compromís i, en alguns casos, al descobriment de la vocació missionera, com a experiència temporal de curta o llarga durada.
La Trobada pretén ajudar els joves, que solen participar i col•laborar en activitats missioneres, a aprofundir en aquesta dimensió de la fe perquè en un ambient d'escolta i recerca puguin anar descobrint el valor i el sentit de la vocació missionera de l'Església i d'aquells que són cridats a la missió. És una trobada oberta a tots aquells joves amb inquietuds i que se senten atrets per la tasca dels missioners.

El ema de la XIV Trobada Missionera de Joves, "Una cosa et falta"
El Papa Francesc advertia als joves en la Trobada de Cracòvia el 30 de juliol de 2016 del perill de la paràlisi que porta a ser "joves de sofà", a buscar la felicitat en la comoditat i l’ immobilisme. Davant d'aquesta realitat tan estesa, el Papa els proposava l'exemple de Zaqueu, que va deixar la seva forma còmoda de pensar i de viure per seguir Jesús en el seu amor i servei als pobres.

Tota la informació i inscripció per a la trobada a:

-------------------------------------------------------------------------------

Tots som missioners

Tot batejat està cridat a ser missioner i testimoni de la fe. Aquesta delegació mira de fomentar aquesta dimensió missionera en les comunitats cristianes de la diòcesi.

Per fer això, compta amb els instruments de les Obres Missionals Pontifícies (OMP) les Missions Diocesanes, el Servei Conjunt d’Animació Missionera (SCAM) i els grups parroquials missioners. Cada any s’organitzen les jornades del Domund, la infància missionera i les vocacions natives.

Hi ha uns 22 missioners de la diòcesi a diferents països del món (preveres, religiosos i religioses i laics). La delegació fa de pont entre aquests missioners i el bisbe i la comunitat eclesial, atenent a les seves necessitats materials i espirituals.

ENLLAÇOS:

Blog Missions BSF

DOMUND

Arxiu

2016 | 2015 | 2014 | 2012 | 2010 | 2009 | 2008 | 2004

Delegat: Mn. Manel Roig

Altres membres de la delegació:
Secretària: Gna. Victoria García Gutiérrez
Sra. Aurora Picó Sánchez