Delegacions diocesanes

Delegat

DELEGACIONS DIOCESANES

Són organismes al servei de l’activitat pastoral de la diòcesi, de les parròquies i de les institucions, per tal de realitzar i coordinar accions i iniciatives concretes en els diversos camps i àmbits específics.

Les seves funcions bàsiques són les següents:

Procurar el caràcter diocesà, és a dir, la unitat i la coordinació, de tot el treball pastoral que es realitza en la diòcesi.Servir les parròquies i institucions amb l’assessorament, suggeriment de materials, i dinamització en general de la vida cristiana en cada àmbit.Participar en la promoció o coordinació d’activitats pastorals convocades per organismes supradiocesans.

DLL DM DC DJ DV DS DG

dimarts
Delegació per al Diaconat permanent
Trobada de formació de preveres i diaques.
Per a preveres i diaques de la vicaria del Penedès, Anoia i Garraf. [+]
Delegació per al Diaconat permanent
Trobada interdiocesana de diaques i familiars a l'Arxidiòcesi de Tarragona.
Coorganitzada pels diaques de la l'Arxidiòcesi de Tarragona i l’Associació Sant Llorenç, de pro... [+]
dimarts
Delegació per al Diaconat permanent
Trobada de formació de preveres i diaques.
Per a preveres i diaques de la vicaria del Llobregat. [+]
Delegació d'Ensenyament
Entrega de premis del 32è. Concurs Bíblic de Catalunya
El Concurs Bíblic vol ser una eina de treball a fer conèixer Jesús i el seu mis... [+]