Delegacions diocesanes

Delegat

Celebració exequial per Mn José Luís Moure de Paz, DP.

Dia: 14.09.2017
Lloc: Parròquia de Sant Antoni Abat, de Vilanova i La Geltrú.
Hora: 11:00 h.

Mn Josep Lluís Moure de Paz, en una celebració litúrca.

Mn José Luís Moure de Paz, DP, ha passat a la Casa del Pare, el darrer dimarts 12, als 88 anys, en no poder superar les dificultats de la seva salut, confortat amb els sagraments de l’Església.

Va nèixer a Santa Maria de Muxia, a la província de La Corunya, el 08/06/1929 i estava casat amb Juana Muntané i Muntané, des de feia 55 anys.

El 19 de gener de 1985, fa 32 anys, Mn. José Luís, fou ordenat diaca per Mons. Narcís Jubany, cardenal arquebisbe de Barcelona, a l'església parroquial de Sant Antoni Abat, de Vilanova i La Geltrú.

Durant la seva activitat ministerial, entre altres serveis, ha atès la pastoral de la salut de la zona, també ha col·laborat a les parròquies de Vilanova i La Geltrú i,  durant 18 anys, ha estat diaca encarregat a les parròquies de Sant Pere de Castellet i de Sant Esteve de les Masuques, de l’Arxiprestat del Garraf.

Amb la col·laboració de la seva esposa i dels respectius feligresos va recuperar les esglésies d'ambdues localitats esmentades, animant-hi l'activitat pastoral.

A les onze del matí es celebren les exèquies en el temple parroquial de Sant Antoni Abat, de Vilanova i La Geltrú.

Units en la pregària, encomanem-lo a la misericòrdia del Senyor i acompanyem a la seva esposa Juanita i als seus familiars, en aquest moment difícil de sincer condol.

Envia

Delegat: Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP

Comissió Permanent

Mn Miquel-Àngel Jiménez i Colàs, DP, secretari
Mn Pere Pujol i Pons, DP, vocal al Consell Pastoral Diocesà,     Mn Albert Manich i Bou, DP, Vocal de vocacions.

diaconatpermanent@bisbatsantfeliu.cat
Horari d'atenció:
dijous, de 17.00 a 19.00h

Notícies de la delegació
2017 | 2016 | 2015 | 2014
5/11/2017
Ordenació diaconal al temple parroquial de Sant Vicenç, màrtir, de Sant Vicenç´dels Horts.
Mons Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona, en nom de Mons. Agustí Cortés i Soriano, bisbe titu... [+]
28/10/2017
Comunicació de la Junta directiva de l'Associació Sant Llorenç per a la promoció del diaconat, de 28/10/2017.
El comunicat aten l'actual situació política en clau cristiana. [+]
Agenda de la delegació

DLL DM DC DJ DV DS DG

dijous
Conferencia d'Estudi del Centre internacional del Diaconat (CID), a Lorda.
Mons. Luis Antonio Gokim Taglenent, cardenal, arquebisbe de Manila (Filipinas) i president de Càrita... [+]
dimarts
XIII aniversari de la Diòcesi
Aquest aniversari ens mou a enfortir la comunió eclesial amb el nostre bisbe, amb tot el clergat i, ... [+]
dijous
Celebració exequial per Mn José Luís Moure de Paz, DP.
Presidirà les exèquies Mons Agustí Cortés i Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat. [+]